Poszukujemy osoby do pracy dodatkowej na stanowisku obsługi kadrowo-płacowej. Praca minimum 1 raz w tygodniu - ok. 3 godziny, w naszym biurze w Szczecinie.

Zakres obowiązków:
1. Obsługa kadrowo-płacowa umów zlecenie, umów o dzieło, umów o pracę, itp.
2. Inne prace administracyjne.

Wymagania:
1. Minimum 3-lata doświadczenia w obsłudze kadrowo-płacowej.
2. Umiejętność obsługi programu Płatnik.
3. Znajomość przepisów prawa pracy i przepisów w zakresie regulacji umów zlecenie i o dzieło.
4. Znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, itp.
5. Dyspozycyjność. Mile widziana znajomość obsługi programu Gratyfikant.

Aplikację zawierającą CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju gospodarczego i edukacji "Synergia"

ul. Żubrów 3/1
71-617 Szczecin

kom.: 501 637 626
tel.: 91 400 38 82
biuro@synergiaszczecin.pl

NIP: 852-259-67-40
REGON: 321187493
KRS: 0000410582

Godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00