Stowarzyszenie "Synergia" poszukuje osoby do pracy na stanowisku asystenta ds. księgowości i kadr. CV i list motywacyjny prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

1. Podstawowy zakres obowiązków:
- dekretacja i ewidencja księgowa operacji gospodarczych
- naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
- administrowanie dokumentacją personalną
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeń z ZUS, GUS i itd.
- rozliczanie czasu pracy pracowników i współpracowników Stowarzyszenia

2. Wymagania:
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, kadr, płac i prawa pracy
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi programów MS Office
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy pod presją czasu i szybkość uczenia się
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej
- dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie
- mile widziana znajomość tematyki podatkowej, rachunkowej oraz kadrowo-płacowej sektora pozarządowego
- mile widziana znajomość obsługi programu Płatnik, Rewizor, AGA
- mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne

3. Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat
- pracę administracyjno-biurową
- możliwość rozwoju i nauki, w tym szkoleń zawodowych
- wynagrodzenie brutto na okresie próbnym w kwocie 2300,00 zł

 

Na rozmowie kwalifikacyjnej zostanie zweryfikowana wiedza Kandydata/Kandydatki w zakresie znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości, kadr, płac i prawa pracy.

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju gospodarczego i edukacji "Synergia"

ul. Reduty Ordona 58/8
71-202 Szczecin

Tel.:(91) 307 07 22
biuro@synergiaszczecin.pl

NIP: 852-259-67-40
REGON: 321187493
KRS: 0000410582

Godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek: 09.00 - 15.00