Nasi specjaliści posiadają szerokie doświadczenie związane z rachunkowością organizacji pozarządowych, w tym jako osoby prowadzące szkolenia i konsultacje z zakresu rachunkowości dla Szczecińskiego Inkubatora Kultury czy Szczecińskiego Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych Sektor 3. Prowadząc organizację pozarządową zdajemy sobie sprawę z tego jak wiele obowiązków związanych z księgowością, podatkami, sprawami pracowniczymi na nas ciąży. Wiemy, jak ciężkie jest wyodrębnienie działalności statutowej odpłatnej czy gospodarczej. Rozumiemy, jak ważne jest poprawne prowadzenie rachunkowości projektów współfinansowanych ze środków publicznych, w tym Unii Europejskiej. Zdajemy sobie sprawę, jak ciężkie, ale jak ważne jest poprawne sporządzenie sprawozdania finansowego, by nie narazić się na karę ze strony urzędu skarbowego. Dlatego też w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku nasi specjaliści utworzyli Biuro Rachunkowe "Synergia 2" - www.synergia2.pl

W ramach świadczonych usług Biuro oferuje swoim Klientom:
1. pomoc w organizacji rachunkowości obejmująca m.in.:
a. stworzenie i aktualizację polityki rachunkowości, w tym plany kont z podziałem na prowadzoną działalność statutową nieodpłatną, odpłatną i gospodarczą,
b. stworzenie i aktualizację systemu obiegu dokumentów,
c. stworzenie i aktualizację instrukcji kancelaryjnej,
d. stworzenie i aktualizację instrukcji bezpieczeństwa i zarządzania danymi osobowymi,
2. prowadzenie ksiąg handlowych, w tym wymagane przepisami prawa ewidencje księgowe, takie jak: księga główna i księgi pomocnicze, ewidencja środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencja podatku od towarów i usług (VAT),
3. prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
4. sporządzanie różnego rodzaju raportów finansowych-miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
5. obsługę finansowo-księgową, kadrową i płacową realizowanych projektów, w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Urzędu Miasta, Urzędu Marszałkowskiego, itp.,
6. sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
7. obsługę kadrową i płacową pracowników i współpracowników organizacji, w tym:
a. przygotowywanie akt osobowych i umów dla nowozatrudnionych pracowników i współpracowników,
b. nadzór nad dokumentacją kadrową,
c. sporządzanie list płac i rachunków,
d. sporządzanie deklaracji do ZUS, w tym sporządzanie imiennych raportów osób ubezpieczonych,
8. przeprowadzenie audytu dotychczas prowadzonej rachunkowości, w tym kadr i płac,
9. konsultacje księgowe i kadrowo-płacowe,
10. pomoc w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń BHP.
 
Nasza oferta cenowa jest bardzo elastyczna i uzależniona od wielu czynników. Po więcej informacji zapraszamy na www.synergia2.pl

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju gospodarczego i edukacji "Synergia"

ul. Żubrów 3/1
71-617 Szczecin

kom.: 501 637 626
tel.: 91 400 38 82
biuro@synergiaszczecin.pl

NIP: 852-259-67-40
REGON: 321187493
KRS: 0000410582

Godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00